Aan de kust - Reisverslag uit Gravesend, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu Aan de kust - Reisverslag uit Gravesend, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu

Aan de kust

Door: Els

17 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Gravesend

Vanuit Seaford aan de kust komen we even bij op de camping van 2 dagen flinke heuvels op en neer kruipen. Voor kenners dode mannetjes en loorbergen te kust en te keur. Voor niet ingewijden wij waren aan het einde van de dag zelf dode man en vrouw. We vonden nergens en onderkomen dus toen nog een flink stuk fietsen over erg drukke weg en gelukkig een camping gevonden. De Engelse bevolking is erg aardig en helpt graag als je erom vraagt. We hebben op het eind van onze trip vandaag ook zeker geluk gehad door op het Cuckoo trail pad te geraken. Dat is een oude spoorbaan en nu geschikt voor fietsers en wandelaars en ook nog een beetje bergafwaarts dus extra stoomfluiten door ons., Het weer is toppie en we genieten van de landschappen in Kent. We zijn vandaag getrakteerd op prachtige rotspartijen in South Dows en de hoogste krijtrotsen van Engeland bij de Seven sisters en The Long Man van Wilmington en de tekening van The White Horse in Litleton op een bergketen bijzonder mooi. Hans heeft nog de fietsen vertroeteld met een nieuwe smeerlaag op de ketting. Dus morgen weer lekker op pad.

• 17 Juli 2017 - 20:19

Hannie En Jo :

Hallo Hans en Els
    Zo te lezen hebben jullie het prima naar de zin.
    Het gaat goed met jullie fietsavontuur.
    Wij hebben met Hanneke en Hub ook geweldige dagen gehad aan de Bodensee.
    We hebben veel gefietst maar jullie overtreffen alles ( diep respect )
    Gr Hannie en Jo Hanneke en Hub.

• 17 Juli 2017 - 23:11

Mia En Andre:

Vandaag is het maandag en wij laten ons rijden door een heel heuvelachtig Cornwall, petje af hoor voor jullie, je komt amper fietsers tegen hier. Onze reisleidser vertelde dat de kinderen naar school gebracht worden met busjes, is te gevaarlijk voor de kids op de main way waar de auto,s 80 km mogen rijden. Morgen trekken wij weer verder door Dartmoor N.P. Ook onze ervaring met de Engelse bevolking is bijzonder positief, aardig en beleefde mensen,en zeer behulpzaam. Voor jullie els/Hans veel fietsgenot en geniet van de mooie omgeving met prima weer.
    Knuffel van ons

• 17 Juli 2017 - 23:11

Mia En Andre:

Knuffel van ons

• 18 Juli 2017 - 22:34

José:

Hallo Hans en Els,
    Wat een mooie reis maken jullie. Volgens de berichten is de eerste week , ook met prachtig weer heel
    goed verlopen.
    Mijn heuvel land route van 35 km. is niet te vergelijken met wat jullie presteren, ben best wel jaloers!!!!!Veel plezier en geniet van de komende weken.
    Liefs José.

• 21 Juli 2017 - 01:49

Marie-José En Raymond:

Hallo Els en Hans
    Wat leuk dat je op deze manier elkaar kunt volgen.
    Nou jullie hebben al heel wat meegemaakt!
    Jullie kennende zal dit niet de pret drukken.
    Respect.
    Wij hopen dat jullie voor de rest van de vakantie
    Heel veel mooie dingen zullen zien en beleven
    Maar ook op tijd voor een natje en droogje zorgen.

Wat betreft Mia en André
    Wij hebben jullie niet meer gesproken ook jullie een hele mooie vakantie en geniet ervan
    Groetjes Marie-José en Raymond