Gravesend - Reisverslag uit Gravesend, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu Gravesend - Reisverslag uit Gravesend, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu

Gravesend

Door: Hans en Els.

15 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Gravesend

Na twee dagen fietsen hebben we het links rijden al heel goed opgepakt.
De bebouwing ziet er tot nu toe niet al te fraai uit.
De officiële fietspaden zijn van highway tot bijna onbegaanbaar en doorwaadbare paden en alles wat er tussenin ligt.
Het is allemaal te doen hoor maar de snelheid en afstand komt daardoor in de verdrukking.
We zijn vandaag de Thames met ferry overgestoken.
Morgen gaan we verder naar de kust en het weer is tot nu toe Super fiets interessant.
De voorspellingen worden nog beter dus we hoeven geen B&B meer te zoeken.
Voor de Don Bosco's wensen wij de staf en haar leden een top kamp in België

• 16 Juli 2017 - 11:39

Jennie :

geniet van het lekkere fietsen.

• 16 Juli 2017 - 21:24

Gert Jan En Madeleine:

Klinkt allemaal super stoer,maar echt zwaar fietsen!!!!leuke site,we blijven jullie volgen maar niet per fiets!!!succes!!!!