Terugreis is in zicht. - Reisverslag uit Basildon, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu Terugreis is in zicht. - Reisverslag uit Basildon, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu

Terugreis is in zicht.

Door: Els

29 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Basildon

Gisteren de gehele dag door overweldigend mooi en levendig interessant London gelopen.
Het weer was top dus de bus hebben we niet genomen.
Daardoor hebben we verrassende paden bewandeld en net andere bezienswaardigheden kunnen bekijken, zoals Hay's wharf en Shakespeare's globe- theater Piccadilly circus, Covent - garden zo bruisend op vrijdagavond met uitgaande mensen en after work blauwe pakjes mensen.
We hebben van een heerlijke pie met cider en beer van dit schouwspel genoten.
Heel moe en met dikke voeten van het lopen kwamen we weer terug in ons hotel.
Zeer zeker de moeite van nogmaals bezoeken waard.
Maar de weersvoorspellingen zitten ons op de hielen, verder met reis is het geblazen.
De fietsroute richting Harwich zullen we zelf moeten uitzoeken.
We starten met weer een ferry over de Thames om dan richting City airport te rijden.
Later over verschrikkelijk lelijke dorpen en slechte wegen opeens in een prachtig natuur reservaat langs het water te mogen fietsen was weer een kersje op de taart.
In een dorp/ stad Basildon een duur en in slechte staat verkerend hotel gevonden, maar op zaterdag avond is er niet veel keuze en met de fiets heb je niet snel een andere mogelijkheid voor handen.
Hopelijk kunnen we op de dikke veren die door het matras steken, toch nog een oogje dicht doen.
Morgen vroeg weg naar Colchester, waar we een heel mooi nestje hebben.
Als we op de boot zijn is er genoeg tijd om de site nogmaals bij te werken tot dan. Groetjes uit regenachtig Basildon.

• 30 Juli 2017 - 12:21

Mia En André :

Hallo Kanjers
    Wat een mooie en bijzondere foto,s weer gemaakt,wij wensen jullie met de terugreis in het verschiet een veilige overtocht,en denk aan het rechts rijden.
    Tot binnenkort,een knuffel van ons.

• 31 Juli 2017 - 17:27

Theo En Marlene:

Hallo Hans en Els,
    ondanks dat niet alles volgens planning is verlopen, blijkt toch uit de mooie verslagen dat jullie het e.e.a. onderweg hebben kunnen bezichtigen. we wensen jullie natuurlijk een goede terugreis toe en een behouden vaart. Schiff Ahoy!!!!