Dag bijna uit het boekje en Isle of With. - Reisverslag uit Selsey, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu Dag bijna uit het boekje en Isle of With. - Reisverslag uit Selsey, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu

Dag bijna uit het boekje en Isle of With.

Door: Els

21 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Selsey

Gisteren een top dag gehad het weer was uitstekend en de route liep als gepland. Heel mooie natuur gebieden met vogel broedplekken langsstone Harbor . Onverharde paden maar prima te rijden naar South Haylong, voor kleine overtocht naar Porthmouth om daar de ferry naar Isle of With te nemen. Daar aangekomen in Haylig bleek de ferry tot 29 juli buiten bedrijf. Grrrrr. Hadden ze 15 km eerder ook wel kunnen aangeven!!. Dus maak nog maar een ommetje van zeker 1,5 uur. In Portsmouth met de ferry in een 0,5 uur naar Ryde. Daar een hotel gevonden en s avonds heerlijk gedineerd bij een Italiaans restaurant toppie.

S' morgens weer oppad na een scrambled egg met toast en marmelade konden we er tegenaan. Het programma ziet er stevig uit wat klimmen betreft dus kuiten gesmeerd en binnen 2 min. Was het al raak en dat ging de hele dag door . Het eiland is schitterend en bijzonder mooie dorpen. En er tussenin nog tijd voor verse scones met clotted cream. Na al dat moois nu in oud guest -house van 17 eeuw en prachtig ingericht. Tot volgend verhaal

• 23 Juli 2017 - 13:21

Mia En André :

Hallo fietsfanaten.
    Wij zijn inmiddels weer in limboland,is wennen aan het Nederlandse verkeer,waren toch wel gehecht aan het links rijden.
    Als jullie in Cornwall komen, moet je zeker de cornish pasty bij een bakker gaan proeven, je hebt ze hartig, dan worden ze warm geserveerd,en koud met zoete vulling. Echt een aanrader,het zijn halve cirkelvormige bladerdeegachtige gebakjes, met verschillende soorten vulling.
    Wij hadden in Engeland een afstand van 1700km gereden, en waren vrijdag rond 19uur thuis en levend dood,zo moe waren we. Moesten die ochtend al om 6uur aan het ontbijt,en ik weet Hans dat klinkt jou als muziek in de oren.
    Met spanning wachten we jullie vervolg reisverslag af,want wij hebben gezien dat de wegen echt niet rechttoe-rechtaan lopen. Heel veel fietsplezier en blijf genieten van al dat moois.
    Kanjers zijn jullie met een super K
    Ons respect heb je al dubbel en dik in je pocket.
    Knuffel van ons