wet van Murphey - Reisverslag uit Selsey, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu wet van Murphey - Reisverslag uit Selsey, Verenigd Koninkrijk van Harwich - WaarBenJij.nu

wet van Murphey

Door: Els

19 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Selsey

Vandaag was deze wet zeker voor ons van toepassing. Vannacht in onze tent ging het al los met veel regen en heel veel onweer en dat duurde wel een paar uur. Om 6.00 uur maar uit de natte klieder gestapt om nog iets droog mee te kunnen nemen. Omdat we voor het vinden van de camping van de route afgeweken waren moesten we eigenlijk over een hele drukke weg, dus geen zin in. We hadden een alternatief gevonden en ik Els wist nog een betere, nu dat hebben we geweten na 3,5 uur onderweg zijn hadden we 20 km. overbrugd over steile hellingen met niet te rijden dikke keien of door de regen dikke modderpaden. Het was bagger met HOOFDLETTERS en daarbij bewolking met 100 % luchtvochtigheid. Uiteindelijk bij een dorpje beland welk niet in de goede richting, lag via plaatselijke bevolking in goede richting gestuurd. Dat was toen helemaal feest. We hebben paden overbrucht die een cartograaf nog graag wil intekenen en een bioloog wil gaan bestuderen in verband met inheemse planten. Wat aangelegde tuinen, we brengen ze mee aan spatborden en derailleurs , trappers enz. Daarbij zitten we onder de bulten van de steekviegen. Nu genoeg gezeurd. We hebben ons getrakteerd op een heerlijk hotel in Chichester met WiFi en lekker eten en drinken en gaan morgen weer uitgerust op pad richting Isle of With met de ferry over naar Ryde. Wordt vervolgd.

• 23 Juli 2017 - 20:40

Veronique:

Ciao Snuitjes

Dit klinkt als een heerlijk avontuur!!Ik neem aan dat jullie oneliner "Fucking England" zeer goed van pas kwam.
    Goed om het afzien weer af te wisselen met een fijn hotelletje, droge kleren en een koude Pint.

Succes met jullie nieuwe functie als kartograaf en bioloog.
    Dikke kus